Reklamáció és áru visszaküldése

 

Mi megbízhatóak vagyunk!

Nincs mitől tartanod. Mi az ügyfeleinkkel tisztességesen bánunk. A fizetést mindig visszatérítjük a termékeket mindig kiszállítjuk.

Szerződéstől való elállási jog

Megérkezett a rendelésed, de nem vagy megelégedve?

A törvény értelmében minden vásárlónak  joga van az áru átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállni az adásvételi szerződéstől. A terméknek sértetlen állapotban és eredeti csomagolásban kell visszaérkeznie. Sajnos a 14 napos visszatérítési időszak eltelése után már nem tudjuk figyelembe venni a reklamációd. 

Az áru visszaküldése (kivéve hibás teljesítésre vonatkozó reklamáció, stb.) esetén az eladó fenntartja a jogot, hogy a címzettől a feladónak visszaszállítási díjat számoljon fel. Ennek összege 800 Ft. (a szállítási díj fennmaradó része a FITAGO s.r.o. számlájáról kerül kifizetésre), és a fizető félnek visszatérítendő összegből lesz levonva.

A megrendelés bizonyos részének visszaküldése

Megkaptad a rendelésed, de bizonyos termékeket vissza szeretnél küldeni?

Amennyiben a rendelés csak egy részét szeretnéd visszaküldeni, fenntartjuk a jogot a szállítási költségek megtérítésére és az ajándék visszaszolgáltatására a Te részedről, ha az új rendelésre nem vonatkozik az ingyenes kiszállítás vagy ajándék. Abban az esetben, ha az ajándék nem kerül visszatérítésre, a visszatérítendő összeg az ajándéknak megfelelő összeggel lesz lecsökkentve. 

  1. Kövesd ugyanazt az eljárást, mint a reklamáció esetében. Küldj nekünk egy e-mailt, küldd vissza a termékeket és mi visszatérítjük az összeget.
  2. Hozz létre egy új megrendelést és mi azt azonnal küldjük.
 

Példa a megrendelés visszaküldésére

Ha 6 Apple Watch óraszíjat vásárolsz tőlünk összesen 16940 Ft. értékben, akkor ingyenes kiszállítást és ajándékot kapsz a rendelésed mellé. Amennyiben 14 napon belül úgy döntesz, hogy 4 óraszíjat nem szeretnél és pénzvisszatérítést kérsz, akkor megkérünk, hogy küldd vissza az ajándékot és a 4 visszatérítendő óraszíj árából levonjuk a szállítási költségeket, mivel 2 óraszíj rendelése esetében a rendeléshez nem jár ingyenes kiszállítás és ajándék sem.

Reklamáció

Használod a termékeinket, de valami nincs rendben velük?

Figyelem! Amennyiben hibás terméket szeretnél reklamálni, kérjük írj nekünk egy e-mailt és várd meg a válaszunkat!

Kérünk Téged, ne küldj vissza árut a válaszunk nélkül.

Ha szeretnél valamilyen terméket visszaküldeni vagy reklamálni, kérünk Téged, töltsd ki az alábbi űrlapot.

 

Fontos információk a panasztétellel kapcsolatban

Kérünk Téged, az üzenetbe írd le a panasz okát, a rendelés számát és a bankszámlaszámot, amelyre a pénzt visszaküldhetjük. A teljes vagy reklamált áru értékének megfelelő összeget azonnal küldjük, amint az áru megérkezett hozzánk.

Árucsere

Megkaptad a termékeinket, de más árura szeretnéd cserélni?

Megértjük, hogy online rendeléskor nem mindig találjuk meg az elképzeléseinknek megfelelő terméket. Ebben az esetben szívesen a rendelkezésedre állunk. A cserefolyamat leegyszerűsítése érdekében kérünk Téged:

 

 

Szállítási díj árucsere esetén

A visszatérítendő termékek hozzánk történő szállítási díját mi álljuk. Az új rendelés szállítási díja Téged illet, mivel ez gazdaságilag már nem lenne kivitelezhető a számunkra. Bízunk benne, hogy megértesz bennünket.

Csomagküldés Packeta-n keresztül

Packeta-n keresztül szeretnél hozzánk árut küldeni?

Ezt a 6 egyszerű lépést kell csak követned

  1. Csomagold az árut borítékba vagy más szállításra megfelelő csomagba úgy, hogy az szállítás során ne sérüljön meg.
  2. A borítékba helyezd bele a rendelés számát (elég felírni egy papírra), hogy tudjuk kitől érkezett az áru és problémamentes legyen a pénzvisszafizetés
  3. A papírra írd még le pár sorban a reklamáció okát és a bankszámlaszámod,
    amennyiben pénzvisszafizetési garanciával szeretnél élni.
  4. Vidd el az árut a Packeta csomagátvevőhelyre 
  5. Az áru elküldéséhez elegendő megadni a Packeta átvevőhelyen a szállítási azonosító
    kódunkat – 92589907
  6. A Te részedről ez minden. A Packeta a szállítási azonosító kód alapján már tudni fogja, hogy hova kell elküldeniük a küldeményt.

Ha valami esetleg nem világos, bizalommal fordulhatsz hozzánk az info@fitami.hu e-mail címen. 

További információkat és szerződési feltételeinket ezen a linken találod.